miercuri, 27 iulie 2011

Politicienii... Ce au fost și ce-au ajuns?

+ Premierul Emil Boc a intrat în câmpul muncii imediat după ce a terminat liceul. Picat primul sub linie la facultate, actualul şef al executivului a muncit la un CAP unde a cărat baloţi. Încadrarea la CAP a fost însă o şmecherie pentru a scăpa de un an şi jumătate de armată: "M-a marcat foarte mult acel moment când trebuia să merg în armată. Auzisem că în armată te prosteşti şi uiţi. Fraţii mei au venit cu varianta să merg să lucrez la CAP ca să nu mă ia în armată." 
+ Crin Antonescu şi-a câştigat primii bani lucrând, în studenţie, într-un atelier de tâmplărie: "Câştigam 75 de lei pe zi, banii fiind obţinuţi cumva la negru"
+ Ponta  a lucrat la o benzinărie şi la un fast-food în Franţa.
+ Hrebenciuc a lucrat la o lăptărie: "Am lucrat ca muncitor necalificat încă din clasa a opta în industria laptelui. Primii bani i-am câştigat pe 1 august 1967 (n.r. - 14 ani). Am primit 800 de lei. De atunci nu mai suport mirosul laptelui fiert".
+ Vanghelie a fost bişniţar: "Făceam speculă cu ţigări, blugi, cafea. Cu de toate. Aveam 13 ani când am făcut primii bani".
+ Adriean Videanu vindea varză în piaţă: "Am muncit pământul alături de părinţii mei. Munceam tot timpul şi părinţii mă recompensau pentru munca pe care o făceam".
+ Becali mulgea oi şi vindea iaurt şi brânză: "Când aveam 12 ani, mă duceam cu oile la păscut, aveam vreo 400-500. Tata era foarte mândru de mine, iar eu mă pricepeam, mulgeam o oaie până tundeau ceilalţi una singură" (pentru detalii, v. gandul.info)

2 comentarii:

  1. :)) e drept, nu-i o ruşine să munceşti, dar ocupaţiile distinşilor noştri politicieni sunt de toată fala!
    pe unii i-a marcat definitiv.
    am simţit eu demult că e o greşeală să te ţii de carte :-p cerem scuze!

    faină postare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noa serbus.
    O fi muncit domnul Boc la CAP, dar nu ştiu în ce măsură a fost încadrat acolo unde nu se lucra cu carte de muncă ci pe bază de pontaj făcut de "brigader".
    Apoi dacă domnul Vanghelie a fost bişniţar, se zice că a fost în câmpul muncii?

    RăspundețiȘtergere