miercuri, 1 iunie 2011

Videanu: "Nimic nu e mai important pentru mine acum ca afacerea mea"

    Fostul ministru spune că ar refuza şi postul de premier. Adriean Videanu a declarat că retragerea sa din prima linie a conducerii PDL se datorează implicării în dezvoltarea unei oportunităţi de afaceri, la care nu ar renunţa nici pentru funcţia de premier. "Am afacerea mea pe care vreau s-o dezvolt în momentul de faţă şi am oportunitatea...", a spus Videanu, menţionând că afacerea în curs de dezvoltare este "foarte rentabilă". "Nu voi renunţa niciodată la politică. Expertiza economică a mea şi a echipei mele o voi pune la dispoziţia partidului. (gandul.info)
   Ce spirit  pragmatic! A renunțat la prima linie a partidului pentru a se dedica afacerilor! Dar ce s-a întâmplat? Deodată afacerile trebuie separate de politică? Până acum au mers mână în mână, nu? Sau opulența domnului Videanu nu dă prea bine pentru imaginea partidului?
    Ce spirit altruist! Își pune la dispoziția partidului expertiza... Cred că le-ar face un bine dacă nu și-ar oferi (in)expertiza, că de câte ori a tot anunțat ieșirea din criză, de tot atâtea ori ne-am afundat mai tare...

4 comentarii:

  1. cu scuzele de rigoare,pentru domnia sa nu am decat doua cuvinte:"Hai sictir";si asta pentru ca pana mai acum ceva timp,declara ca habar n-are de afaceri,de acestea ocupandu-se sotia domniei sale;acum,marginalizat de conducerea partidului are "expertiza"...bravos mon cher,ai capatat-o pe Coasta de Azur?

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil ca simtul pentru afaceri i-a venit brusc si deodata dupa ce nu a mai facut parte din prima linie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Coasta de Azur i-a dat avântul... Simțul afacerilor era doar puțin amorțit când era în prima linie. Acum, din linia din spate, poate gândi mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un incompetent stupid...Mai bine ramanea in "prima linie", ne-ar fi facut tuturor un bine contribuind - incet, dar sigur - la stirbirea definitiva a imaginii partidului de doi lei...

    RăspundețiȘtergere